Mając w ofercie produkt, można wykorzystać fakt zainteresowania klientów i promować swoją markę za pomocą dobrze ulokowanej reklamy. Powinna ona znaleźć się w widocznym miejscu, ale nie może być nachalna. Ekspozycję logo bądź nazwy firmy umożliwia powierzchnia torby reklamowej, która wydaje się być niezbędna do opakowania produktu.
Estetyka opakowania – o co musi zadbać producent toreb reklamowych?
Minęły już czasy, kiedy torby reklamowe z nadrukiem były brzydkim, seryjnie i masowo produkowanym rodzajem opakowania stosowanym w dowolnym sklepie. Owszem, dziś nadal spotyka się proste, plastikowe torebki służące do wszystkiego, ale praktycznie każda firma dysponuje wyborem własnych toreb wyższej jakości – obowiązkowo wyposażone są w logo i inne elementy reklamowe. Po torbie reklamowej można od razu poznać, gdzie kupiony został produkt. To coś równie charakterystycznego, jak odzież robocza pracowników.
Torby reklamowe z nadrukiem a elegancja
Do niedawna chodzenie z „reklamówką” uważane było za szczyt obciachu. Dzisiaj nieco się to zmieniło. Producent toreb reklamowych umożliwia swoim klientom stworzenie wyjątkowych opakowań dla swoich towarów, dzięki czemu gotowa torebka będzie estetyczna, wygodna i nikomu nie skojarzy się z kiczem czy brakiem klasy. Owszem, nie wypada korzystać z takich toreb jako dodatku, ale w postaci, do jakiej zostały stworzone, są w pełni akceptowalne i doceniane. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy projekt reklamówki jest nowoczesny, atrakcyjny i gwarantuje użyteczność.
Kolorowa czy niekoniecznie? Jak powinny wyglądać torby reklamowe z logo?
W reklamie istotna jest prostota. Proste, ale konkretne pomysły dobrze zapadają w pamięć i są czytelne dla różnych odbiorców, którzy mogą mieć różne wykształcenie, zainteresowania, poczucie humoru. Stosowane w sprzedaży torby reklamowe z logo nie powinny być zbyt przekombinowane, bo zamiast oczekiwanego efektu przyciągnięcia uwagi wywołają dekoncentrację i nikt nie zauważy reklamy w chaotycznym zestawieniu wzorów. Logo powinno być wyraźne, a zestawienie kolorów – przyjemne dla oka i oszczędne. Intensywne kolory przykuwają wzrok, ale mogą na dłuższą metę męczyć. O wiele lepszym zabiegiem jest posłużenie się kolorem do uwypuklenia najważniejszych treści.