Notatniki reklamowe to bardzo dobry sposób na wyeksponowanie i pokazanie loga swojej firmy, wydarzenia, przedsięwzięcia. Można na nich umieszczać różnego rodzaju grafiki i tekst. Notatnik reklamowy jako prezent dla klienta czy kontrahenta będzie nie tylko służyło za cel marketingowy, ale również jako gadżet biurowy przydatny dla każdego.
Wysokiej jakości notatniki firmowe
Notatniki firmowe mogą spełniać również funkcję dodatku do paczek konferencyjnych, targowych. Warto nosić takie firmowe notesy ze sobą, nie tylko po to, aby samemu coś zanotować, ale też, aby móc rozdawać rozmówcom i odwiedzającym nasze stoisko. Notatniki firmowe nie muszą zawierać tylko loga, może na nich być też umieszczone motto firmy, informacje o firmie, jakaś krótka notatka, ale nie za duża, aby nie była zbyt eksponująca firmę. Ma też być przydatnym akcesorium, a nie tylko reklamowym notesem. Trzeba przede wszystkim stawiać na jakość – trwałe logo, wysokiej jakości okładka, papier w środku, a dodatkowo przyda się jakaś gumka trzymająca okładki ze sobą czy inne zapięcie.
Notesy firmowe dla pracowników
Notesy firmowe to też bardzo dobry pomysł na paczkę powitalną z gadżetami dla pracownika firmy. Notes firmowy zawsze przydaje się każdemu. Na bieżące notatki czy na notatki szkoleniowe – warto zawsze zadbać o to, aby pracownik był zaopatrzony w gadżety biurowe. Notesy dla firm z logiem można połączyć z kalendarzem i pod koniec każdego roku zaopatrywać każdego pracownika.
Notesy firmowe mogą mieć różne rozmiary – od małego, kieszonkowego po duży notatnik, który wystarczy na długo. Takie notesy firmowe można też nosić ze sobą na targi pracy, nie tylko na targi branżowe. Można je rozdawać studentom, którzy być może planują u nas pracę. Jeśli chcemy dobrze wyeksponować logo czy inną grafikę firmową, to warto umieścić je z przodu, aby było je dobrze widać, ale też tak, aby nie było nachalne.
Reklamowy notatnik może też być specjalnie wykonany, aby promować jakieś wydarzenie. Bardzo popularne jest wykonywanie notatników reklamowych, które przedstawiają logo biegów, konferencji, akcji społecznych, kampanii reklamowych, które mają nie tylko wypromować wydarzenie, ale również zachęcać do wzięcia w nich udziału, łączyć się z inicjatywą, z jej celem czy pobudzać do myślenia uczestników oraz gości wydarzenia. Często na takich notesach firmowych znajdują się wtedy loga partnerów wydarzenia.