Niedroga reklama

Niedroga reklama

0

Niemalże każda gałąź biznesu jest dzisiaj wręcz przesycona dobrami i usługami. W tym morzu ofert coraz trudniej jest wybić się ze swoją i zdobyć klientów. Nie ulega zatem wątpliwości, że konieczne jest zainwestowanie w dobrą reklamę. To wiąże się jednak często ze sporymi kosztami. Każda sekunda czasu antenowego w telewizji kosztuje krocie. Podobnie jest z bilboardami w wielkich miastach czy reklamami w znanych tytułach prasowych. Czy zatem zawsze trzeba mieć miliony aby zareklamować swoją firmę? Oczywiście, że nie. Istnieją również relatywnie tanie sposoby promocji, z których skorzystać może niemalże każdy.

Ulotki

Prostą i sprawdzoną metodą reklamy są ulotki reklamowe. Zamawiamy projekt lub robimy go samodzielnie, oddajemy do drukarni, a następnie rozprowadzamy już wykonane ulotki. Co powinno się na nich znaleźć? Przede wszystkim nasz adres i godziny otwarcia sklepu lub punktu usługowego. To najważniejsze informacje – klient musi wiedzieć gdzie i w jakim czasie może się do nas udać. Oprócz tego warto zamieścić podstawowe informacje na temat oferty. Ulotka powinna czymś przyciągać – może być to kolor, ciekawe zdjęcie lub zabawne hasło reklamowe.

Producent stojaków reklamowych

Prosty sposób na zareklamowanie naszego sklepu, hurtowni czy punktu usługowego może zaproponować nam producent stojaków reklamowych – Brooklyn. To stosunkowo niedroga, a często efektywna reklama, zwłaszcza, jeśli nasz punkt znajduje się przy ruchliwej ulicy i wiele osób będzie miało okazję zapoznać się z treściami znajdującymi się na stojaku. Co natomiast powinno być na nim umieszczone? Przede wszystkim chwytliwe hasło, które zachęci do wejścia do sklepu i z którego klienci będą mogli dowiedzieć się, co oferujemy. Nie zawsze nazwa lokalu jasno mówi, co można w nim znaleźć – wówczas stojak jest świetnym rozwiązaniem.

Internet

Ogromne pole do popisu, jeśli chodzi o reklamę daje również internet. Portale społecznościowe, banery reklamowe, reklama w popularnej wyszukiwarce – możliwości jest wiele, a niektóre z nich naprawdę nie są drogie, zwłaszcza kiedy weźmiemy pod uwagę do jak wielkiej grupy potencjalnych klientów możemy przy ich pomocy dotrzeć. Ten typ reklamy szczególnie dobrze sprawdza się, jeśli oferujemy produkty i usługi osobom młodym, które często poruszają się po sieci. Jeżeli naszą grupą docelową są emeryci, warto pomyśleć o innej formie, ale nie wykluczajmy całkowicie internetu. Coraz więcej starszych ludzi uczy się bowiem korzystać z tego dobrodziejstwa, czasem przy pomocy dzieci lub wnucząt.